ÇERMİK’TE TURİZM BÖLGESİNDE TEMİZLİK

ÇERMİK’TE TURİZM BÖLGESİNDE TEMİZLİK

Diyarbakır’da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi.
Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.

Çermik’te turizm bölgesinde temizlik

DİYARBAKIR'DA ÇERMİK BELEDİYESİ, SİNEK ÇAYI ÇEVRESİNDE PİKNİKÇİLERİN BIRAKTIĞI ÇÖPLERİ TEMİZLEDİ.

Çermik’te turizm bölgesinde temizlik

DİYARBAKIR'DA ÇERMİK BELEDİYESİ, SİNEK ÇAYI ÇEVRESİNDE PİKNİKÇİLERİN BIRAKTIĞI ÇÖPLERİ TEMİZLEDİ.

27/06/2026 08:02
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ