DENİZLİ İDMAN YURDU DENETLEME KURULU, YÖNETİM KURULUNU MAHKEMEYE VERDİ

Yeni sezonda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü’nde denetleme kurulu üyelerinin, usulsüzlük iddiaları nedeniyle yönetim kurulunu mahkemeye verdiği öğrenildi.
2026-2027 futbol sezonunda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan ve geride kalan sezonda çeşitli kurum, futbolcu ile çalışanlarına borçlarını ödemede sıkıntı yaşayan Denizli İdman Yurdu 1959’da idari ve mali kriz patlak verdi. Kulübün denetleme kurulu üyeleri tarafından yapılan yazılı açıklamada, uzun süredir istenen belgeleri yerine getirmeyen yönetim kuruluna dava açıldığı belirtilerek durumun kamuoyundan gizlendiği iddia edildi.
Denetleme kurulu üyeleri, noter aracılığıyla ihtarname çekilmesine rağmen teslim edilmeyen kulüp evrakları sebebiyle usulsüzlük şüphesiyle mahkemeye başvurma haklarını kullandıklarını açıkladı. Kurul üyeleri, kendilerine ulaşan aşırı borçlanma, kulüp ve oyuncu borçlarının ödenmemesi ile şahsi harcamaların kulüp bütçesinden karşılandığı yönündeki bilgiler üzerine harekete geçtiklerini ifade etti. Yıllardır borçsuz bir şekilde yönetilen bir kulübün borç batağına sokulmasına izin verilmeyeceğini vurgulayan üyeler, ayrıca yönetimde usulsüz imzaların da söz konusu olduğuna dair duyumlar aldıklarını ve konuya ilişkin yasal sürecin tamamlanmasını beklediklerini kaydetti.
2026-2027 futbol sezonunda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan ve geride kalan sezonda çeşitli kurum, futbolcu ile çalışanlarına borçlarını ödemede sıkıntı yaşayan Denizli İdman Yurdu 1959’da idari ve mali kriz patlak verdi. Kulübün denetleme kurulu üyeleri tarafından yapılan yazılı açıklamada, uzun süredir istenen belgeleri yerine getirmeyen yönetim kuruluna dava açıldığı belirtilerek durumun kamuoyundan gizlendiği iddia edildi.
Denetleme kurulu üyeleri, noter aracılığıyla ihtarname çekilmesine rağmen teslim edilmeyen kulüp evrakları sebebiyle usulsüzlük şüphesiyle mahkemeye başvurma haklarını kullandıklarını açıkladı. Kurul üyeleri, kendilerine ulaşan aşırı borçlanma, kulüp ve oyuncu borçlarının ödenmemesi ile şahsi harcamaların kulüp bütçesinden karşılandığı yönündeki bilgiler üzerine harekete geçtiklerini ifade etti. Yıllardır borçsuz bir şekilde yönetilen bir kulübün borç batağına sokulmasına izin verilmeyeceğini vurgulayan üyeler, ayrıca yönetimde usulsüz imzaların da söz konusu olduğuna dair duyumlar aldıklarını ve konuya ilişkin yasal sürecin tamamlanmasını beklediklerini kaydetti.

YENİ SEZONDA TFF 3. LİG’DE MÜCADELE EDECEK OLAN DENİZLİ İDMAN YURDU 1959 KULÜBÜ’NDE DENETLEME KURULU ÜYELERİNİN, USULSÜZLÜK İDDİALARI NEDENİYLE YÖNETİM KURULUNU MAHKEMEYE VERDİĞİ ÖĞRENİLDİ.

YENİ SEZONDA TFF 3. LİG’DE MÜCADELE EDECEK OLAN DENİZLİ İDMAN YURDU 1959 KULÜBÜ’NDE DENETLEME KURULU ÜYELERİNİN, USULSÜZLÜK İDDİALARI NEDENİYLE YÖNETİM KURULUNU MAHKEMEYE VERDİĞİ ÖĞRENİLDİ.
24/06/2026 17:00
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ








