DOĞALGAZI AÇARAK İNTİHAR GİRİŞİMİNDE BULUNAN ŞAHIS HASTANEDE TEDAVİ ALTINA ALINDI

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açıp, kapı ve pencereleri kapattı. M.A.’dan haber alamayan yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren ekipler, M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırılan M.A. tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDE EŞİNDEN AYRILMA AŞAMASINDA OLDUĞU ÖĞRENİLEN BİR KİŞİ, EVİNDE DOĞALGAZI AÇARAK YAŞAMINA SON VERMEK İSTEDİ. İTFAİYE EKİPLERİNİN YARDIMIYLA EVE GİREN EKİPLER, ŞAHSI BİLİNCİ KAPALI HALDE BULURKEN HASTANEYE KALDIRILAN KİŞİNİN TEDAVİSİNİN SÜRDÜĞÜ ÖĞRENİLDİ.

M.A. (29)

AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDE EŞİNDEN AYRILMA AŞAMASINDA OLDUĞU ÖĞRENİLEN BİR KİŞİ, EVİNDE DOĞALGAZI AÇARAK YAŞAMINA SON VERMEK İSTEDİ. İTFAİYE EKİPLERİNİN YARDIMIYLA EVE GİREN EKİPLER, ŞAHSI BİLİNCİ KAPALI HALDE BULURKEN HASTANEYE KALDIRILAN KİŞİNİN TEDAVİSİNİN SÜRDÜĞÜ ÖĞRENİLDİ.

AYDIN'IN NAZİLLİ İLÇESİNDE EŞİNDEN AYRILMA AŞAMASINDA OLDUĞU ÖĞRENİLEN BİR KİŞİ, EVİNDE DOĞALGAZI AÇARAK YAŞAMINA SON VERMEK İSTEDİ. İTFAİYE EKİPLERİNİN YARDIMIYLA EVE GİREN EKİPLER, ŞAHSI BİLİNCİ KAPALI HALDE BULURKEN HASTANEYE KALDIRILAN KİŞİNİN TEDAVİSİNİN SÜRDÜĞÜ ÖĞRENİLDİ.








