FENERBAHÇE’DE FUTBOLCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.

ÖTE YANDAN YÖNETİM KURULU ÜYELERİ VE TEKNİK DİREKTÖR İSMAİL KARTAL, TAKIMI ZİYARET EDEN TARAFTARLARI SELAMLADI.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.
27/06/2026 20:00
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ








