FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.
Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.

22/06/2026 12:01
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ