KONTROLDEN ÇIKAN OTOMOBİL DEREYE DÜŞTÜ: 2 YARALI

KONTROLDEN ÇIKAN OTOMOBİL DEREYE DÜŞTÜ: 2 YARALI

Burdur’un Gölhisar ilçesinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu dereye düştüğü kazada 2 kişi yaralandı.
Kaza, gece saatlerinde ilçeye bağlı Konak Mahallesi İncirli Çeşme Mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, V.A. idaresindeki 20 AJA 711 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak dereye düştü. Kazada otomobil sürücüsü ile V.A. ile otomobilde yolcu konumunda bulunan bir kişi yaralandı. Kaza ihbarı üzerine adrese sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla Gölhisar Devlet Hastanesine kaldırıldı. Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kontrolden çıkan otomobil dereye düştü: 2 yaralı

BURDUR'UN GÖLHİSAR İLÇESİNDE SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİ SONUCU DEREYE DÜŞTÜĞÜ KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI.

24/06/2026 08:02
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ