MİNİKLER MİNDERDE KOZLARINI PAYLAŞTI

MİNİKLER MİNDERDE KOZLARINI PAYLAŞTI

Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi.
8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.
Türkiye Şampiyonası’nda Erzurum’u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği organizasyonda, Vali Aydın Baruş 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.
Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, "Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz" denildi.

Minikler minderde kozlarını paylaştı

ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ, BÜYÜK BİR HEYECAN VE YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Minikler minderde kozlarını paylaştı

ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ, BÜYÜK BİR HEYECAN VE YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Minikler minderde kozlarını paylaştı

ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ, BÜYÜK BİR HEYECAN VE YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

28/06/2026 14:01
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ