BİZİ TAKİP ETMEK İÇİN TIKLAYIN

                
 18.11.2017 YOZGAT'IN ve YOZGATLININ GAZETESİ SIK KULLANILANLARA EKLE  
 
 
Arama
 
Google
 
Şu anda
:
189
Dün
:
4601
Toplam
:
13175167
GURBET'TEN Verda Aral GÜLBAY
KENDİMİ ARAMAK
verda1949.18@gmail.com
Bilmiyorum ne kadar oldu sizleri aramadım hatırınızı soramadım .Ancak bu zaman içinde epeyce bir rahatsızlık geçirdim.Ben hala kendimi anne olduğum yaşta görüyor ve o,yaşın huzuru içinde yaşıyormuşum .Oysa ben bir bebek kadar nazik ,bir bebek kadar korunmaya muhtaçmışım.
Saçlarımı tarayacak ,çayımı içecek gücüm yokmuş.
Hastane günlerimi hiç unutmayacağım..Benim yaşamam için çaba harcayan her personele ayrı ayrı minnet duyuyorum.
Nihayet o,kötü günler bitti ben sağlığıma kavuşuyorum .
İyi ki sizler gibi dostlarım ,okurlarım oldu.Sizlerin bana verdiği güçle bu güne geldim.Acaba yine yazabilecek gücüm var mı diye düşündüm hep.
Bugün kendime biraz torpil yaptım ve sizlerle konuşmayı çok istedim.
Bugün Ulu Önder Atatürk'ün belki ölüm yıldönümü ama ,sonsuzlukta yaşayacak büyük lider.Dünya için.Bizler bu güne kadar hep saydık, sevdik,İlkelerini; ilke yaptık, gösterdiği yolda aydınlıkta çocuklara ışık olduk.
Ben sizleri çok sevdim ,Yozgat'lı olmak benim her zaman övünç duyduğum ve asaletin temsil edildiği insanlar olarak bildim hemşehrilerimi.
İyi ki benim hemşehrimsiniz .Hepinize sevgiler.

10,11,2017

Sosyal  Medyada  Paylaş

     
YAZARIN DİĞER YAZILARI
OKUR YORUMLARI
Vergiler
Günaydın dostlarım, güzel günler görmek hepimizin hakkı oldu, bunu sonuna kadar hak ettiğimizden eminim. Benim için düşündüklerinix, beni çok mutlu etti. Ben sizlerden memnunum ama beni beğenmenize çok çok teşekkür ederim, içimden gelen samimiyet sizlerden aldığım güzel yorumlardan oluyor. Beni kabul etmenize çok teşekkür ederim, keşke babam ve abim de bu günleri görselerdi. Hepinize sonsuz teşekkürler ve sevgiler.
Verda Aral Gülbay -- 11.11.2017 09:51
Vergiler
Verda hanım, cevabınız için teşekkür ederim. Sizinde belirttiğiniz gibi yazarın, yüreğindeki duyguları aktarması bir marifettir. Ancak bu marifetin yanında gönül gözününde açık olması gerekiyor. yani, damlada ki deryayı, samandaki semayı görebiliyorsa o zaman sizin süsleme diye tarif ettiğiniz sanat kendiliğinden oluşur. başarılar sunuyor, sevgiler gönderiyorum.
SUZAN -- 24.10.2017 14:51
Vergiler
YorumunuzSevgili Suzan hanım ;yazılrımı şiirlerimi beğenmeniz beni çok mutlu etti .Evet ilk yazılarımda çekingendim,acaba yanlış kelime seçerde yazdıklarımı beter ederim korkusu vardı galiba.
Anladım ki içimden gelenleri yazdığım zaman daha iyi oluyor .Süslenmiş cümler olmasa da samimiyetimi anlatmam sizlere ulşmamı sağlamış .İyi ki,varsınız iyi ki benim yazılarımı ,okuyarak bana destek verdiniz.
Sonsuz teşekkürşer.
verda aral gülbay -- 23.10.2017 18:56
ÜLKEM İÇİN ÜZGÜNÜM
Sevgili Verda Aral Gübay Hanım; yazınızda, " Yüreğim sevgi dolu, alçak gönüllü bir kızdım" demişsiniz. Kendinizi tanımladığınız bu cümle çok doğru.

Önceki yazılarınızı ve şiirinizi yazmaya başladığınızdan bu tarafa okuyorum. Öyle saf, tertemiz, sevgi dolu bir yüreğiniz var ki. Tüm duygularınız en saf haliyle, doğal memba suyu gibi akıp gidiyor. Ustaca yazılmış eserler ( Üzerinde çalışılmış) olmasa da yağmurdan sonra açan güneş, güneşle oluşan rengarenk gök kuşağı gibi insanı ferahlatıyor, başka alemlere çekip götürüyor. İlk yazılarınıza nazaran son yazınızı daha başarılı, duygularınızı daha ustaca aktardığınızı fark ettim.

İnsanın içinde ne varsa dışına o sızarmış.Önemli olan bu sızıntıyı yapaylaştırmadan, yüreğin öz duygusunu bozmadan kaleme yansıtarak aktarmak... Bu konuda başarılı olduğunuzu görüyor, ilerde bu güzel yüreğin gül bahçelerinin derinliklerinden sunulan yazgüllerinin buketlerinden saçılan enfes kokuları şimdiden nefesimde hissediyorum.

Unutulmuş güzel günleri, güzellikleri günümüze aktarır isek kötülükler umarım küsüp kaybolur. Güzelliklere değer verilmediği sürece kötülükler kök salar, sarmaşık gibi boy atar.

Yazılarınızı bekliyor, başarılar diliyorum. Sevgilerimi gönderiyor, sevgiyle kalın diyorum.
SUZAN -- 07.10.2017 22:03
BUGÜN BENDEN 2 ŞİİR
Gene her zaman ki güzel ve akıcı..İnsanın saklanmış, gizlenmiş olan duygularına adeta " KORKULAR, BASKILAR BİTTİ HADİ SEN DE GEL, ÖZGÜRLÜĞE KOŞ, SEN DE BU DİZELERDE Kİ GİBİ SESLEN VE ÇOŞ "der gibi..
Tebrikler Verda Hanımefendi... Gene yazın... Hep Yazın...daima yazın da güzelliklerin olduğu başka dünyalara götürün OKUYUCULARINIZI...

Bakın ben de hemen ETKİSİNİ GÖSTERDİ. Güzel dizeleriniz...

Gülümseyerek GÜNE... "GÜNAYDIN" diyerek başlayabilmek BİRİNE... Ne GÜZELDİR, ne hoş ve ne GÜZELDİR.
Bazen herkeslere SÖYLENEMEZ.
İşte o zaman kişiye ÖZELDİR.
Hüseyin SARAÇOĞLU -- 03.06.2017 12:05
CAHİT TANYOL’A DAİR
Verda Hanım, takip ettiğim ve okuduğum diğer yazılarınız gibi,Ulu çınar "CAHİT TANYOL"u okuyucularınıza tanıtan akıcı bir usluple yazdığınız yazınızı ve ÜSTADIN şiirini haz duyarak, tadına vararak OKUDUM. Böyle değerli bir insanı "ULU ÇINARI" bizlere, genç nesillere tanıttığınız size müteşekkiriz. Üstadımızın şiiri de gerçekten çok güzel. Kendisine sizin sebep olmanızla ve Değerli "YOZGAT GAZETESİ"nin aracılığıyla Allah'tan RAHMET DİLİYOR, onu rahmetle ANIYORUM. İnsanı bir yerlere götüren şumısralara bakar mısınız ne kadar değerli ve GÜZEL: "Köprüler kurardık gökkuşağından derelere. Altından geçenlerin biterdi derdi." Çok nefis ve çok ENFES...
Hüseyin SARAÇOĞLU -- 24.05.2017 16:04
O SÖZLER HEPİMİZİ ÜZDÜ
Değerli Verda Hanımefendi, yazınızı gene bir çırpıda okuyuverdim. Kaleminize gönlünüze sağlık olsun. Güncel konuları değerlendiriyor olmanız, yazdıklarınızı daha ilgi çekici hale getiriyor. Sizi tebrik ediyor, başarılarınızın artarak devam etmesini diliyorum.
Hüseyin SARAÇOĞLU -- 24.05.2017 09:30
DÜŞLER ÜLKESİNDE PERİ OLSAM.
Beni izlediğiniz ve beğendiğiniz , için çok teşekkür ederim ,Sevil Hanım ,umarım sizlere mahccup olmam .
Sağlıkla ,sevgiyle kalın.
verda aral gülbay -- 19.05.2017 12:44
DÜŞLER ÜLKESİNDE PERİ OLSAM.
Verda hanım ben bu azetenin 10 yldır takipcisiyim.Yozgatın kültürünü değerlerini bilen ve ruhunu yaşayan kıymetli kalem sahipleri bu gazetede yazıyor.Onun için ben bu gazeteyi hergün aralıksız takip ediyorum.ayrıca bu gazete haberlerini de objektif veriyor.yani bir tarafın değil hakkaten yozgatın gazetesi..Demek istiyorum ki,siz de yazı ve şiirlerinizle bu gazetenin ailesi arasına yakıştınız.Gönülden tebrik ediyor,başarılar diliyorum.selam ve saygılarla....
Sevil -- 18.05.2017 13:18
DÜŞLER ÜLKESİNDE PERİ OLSAM.
Değerli Hanımefendi.Sizi içtenlikle ve samimi olarak TEBRİK EDİYORUM. O kadar DUYGUSAL ve AKICI sıralamışsınız ki MISRALARINIZI, tanımadığım halde, size bu "YORUMU" yazmaktan İNANIN kendimi ALAMADIM.
Çocukluğunuzun ve gençliğinizin bir kısmını geçirdiğiniz YOZGAT'ta, o mahalle de sanki ben de "VARMIŞIM GİBİ"sanki "SİZE KOMŞUYMUŞUZ GİBİ"hissettim inanın KENDİMİ! Sizin ustalığınız, duygularınız YAŞATTI bana da bu güzel DUYGULARI. Ben de Tokat/Zileli olduğum için, kültürlerimizin, dilimizin, kelimelerimizin aynı olması biraz da bunda ETKİLİ oldu SANIYORUM. O şahane DİZELERİ okurken, benim de kendi çocukluğumu yaşadığım bir çok BENZERLİK BULDUM. Benzer yapıdaki dedemin iki katlı EVİ, TIRABZANLARI, BAHÇEYİ, kısacası sizin yazdığınız her şeyi gözümün önüne getirdim ve HAYAL ETTİM. Yıllar öncesine GİTTİM. Ama görüyorsunuz,şimdi DÖNDÜM ve size bu satırları YAZIYORUM.
Çok TEŞEKKÜR ediyorum Verda Hanım size, bana mısralarınızla bu güzel DUYGULARI YAŞATTIĞINIZ İÇİN.
Sağlık dileklerimle ve içtenlikle sunduğum SAYGILARIMI lütfen kabul EDİN! Yazmaya da DEVAM EDİN. Bizi MEST EDİN!
Hüseyin SARAÇOĞLU -- 17.05.2017 17:17